Listening to : THR Gegar || Sinar FM || Era FM || Hitz FM || Hot FM || Suria FM
PLEASE CLICK LIKE IF YOU REALLY LIKE AND SUPPORT THIS BLOG.
THANKS 4 UR LIKE AND SUPPORT THIS BLOG.

Busuk Dot Org

power by:

Redha

Anda redha dengan apa jua dugaan yang mendatangi diri anda?? Andai kata anda redha, alhamdulillah. Keredhaan anda amat besar makna nya. Apa yang ingin joey39 kongsikan pada posting kali ini adalah lagu terbaru dari Tom My Starz LG. Acap kali lagu ini berkumandang di corong-corong radio sama ada secara online mahu pun radio kereta dan juga radio kat umah, tercari-cari siapa yang nyanyi lagu ni, apa judul lagu nie.

Dengar pun dengar, tergerak hati nak search redha pasal sang penyanyi asyik tekankan "aku redha", mungkin itu bait korusnya kot. Akhirnya, pencarian ku telah ku temui. Lagu Redha oleh Tom MyStarz LG a.k.a Raja Farah.

Ini lirik lagu nya.

Kau katakan mencintaiku cinta buta
Kau katakan merinduiku rindu gila
Kau katakan kasih sayang tak berharga
Mengapa baru kini kau luahkan

Aku redha untukmu yang aku cinta
Demi kebahagiaan kita
Mungkin kan kekhilafanku
Aku redha cinta ini terbiasa
Ujian telah huru-hara
Mencari kelemahanku

Kau katakan mencintaiku cinta buta
Kau katakan merinduiku rindu gila
Kau katakan kasih sayang tak berharga
Mengapa baru kini kau luahkan

Aku redha andai kau jauhkan diri
Membawa hati dan mimpi
Membiasa hidup sendiri
Aku redha walaupun dada berburai
Jiwa tak bisa menghurai
Betapa cinta padamu

Oh kasih jangan kau persiakan waktu
Maafkan aku tak berjaya
Mencipta bahagia ku janjikan

Thanks to LirikLagu.me

Klip daripada Youtube

Thanks to phuturephlowfilms

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jangan Duk Tengok Ajer Yea !!!