Listening to : THR Gegar || Sinar FM || Era FM || Hitz FM || Hot FM || Suria FM
PLEASE CLICK LIKE IF YOU REALLY LIKE AND SUPPORT THIS BLOG.
THANKS 4 UR LIKE AND SUPPORT THIS BLOG.

Busuk Dot Org

power by:

Di Saat Aku Mencintaimu



Tengah-tengah sedap melayan lagu kat youtube.....

Terkeluar list lagu nie, macam dah penah dengar kat radio-radio tempatan jer lagu nie....

tapi tak amik port sangat pun.....

ntah ngape petang nie....

seronok plak melayan kejiwangan ini.....

pe lagi, joms melayan lagu nie.....





akan tetapi, lagu ni xde kene mengena pun tentang diri aku wat masa ini ea....

harap maklum....

kot2 ade kesalah fahaman plak nanti.......





2 comments:

Hahn 3rd said...

dalam hati ada chinta dah ker fren...aisehhh...

Joe Ibrahim said...

chinta sentiasa ada dalam hati la pren, tapi milik siapa dan untuk siapa belum ada kepastiannya lagi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jangan Duk Tengok Ajer Yea !!!