Listening to : THR Gegar || Sinar FM || Era FM || Hitz FM || Hot FM || Suria FM
PLEASE CLICK LIKE IF YOU REALLY LIKE AND SUPPORT THIS BLOG.
THANKS 4 UR LIKE AND SUPPORT THIS BLOG.

Busuk Dot Org

power by:

Pengantin baru belum kecap nikmat

SAYA berusia 23 tahun dan berkahwin beberapa bulan lalu.
Saya susah klimaks walaupun pelbagai cara dilakukan. Kepala zakar saya juga ada kesan lebam dan berwarna kehitaman. Saya tidak tahu apa puncanya, kadangkala zakar saya sakit. Adakah ia menjejaskan hubungan seksual dan memberi kesan sampingan pada saya?

SUAMI RISAU
Rawang, Selangor


Perkara biasa untuk lelaki atau wanita yang mengalami rangsangan seksual ialah mencapai kemuncak rangsangan bergelar klimaks. Jika ini tidak berlaku, individu itu tidak selesa dan puas. Jika selama ini dia mencapai klimaks setiap kali merangsang anggota kelamin, apabila gagal dia tertekan. Klimaks dan ejakulasi ialah dua fenomena apabila lelaki mencapai orgasma. Ada lelaki yang boleh mencapai klimaks tapi tiada ejakulasi. Fenomena ini dikenali sebagai klimaks kering.


Sebenarnya ejakulasi boleh dikawal dan lelaki itu boleh klimaks tapi tiada ejakulasi. Kaedah ini dikenali sebagai ‘coitus reservatus’ atau mengawal ejakulasi ketika bersetubuh sebagai kaedah merancang keluarga. Ejakulasi kadangkala berlaku dengan air mani tidak keluar di depan, tapi di belakang, iaitu memasuki pundi kencing. Fenomena ini dikenali sebagai ejakulasi di belakang. Semua perkara ini jarang berlaku dan jika berlaku ia akibat masalah kesihatan tertentu seperti psikologikal, urat saraf seperti penyakit kencing manis yang menyebabkan kerosakan urat saraf, sistem ejakulasi tergendala.


Jika anda boleh mencapai klimaks melalui onani, keadaan ini dikenali IMO atau Inhibited Male Orgasm. Ini kesan sampingan lelaki yang ketagih dengan onani.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jangan Duk Tengok Ajer Yea !!!