Listening to : THR Gegar || Sinar FM || Era FM || Hitz FM || Hot FM || Suria FM
PLEASE CLICK LIKE IF YOU REALLY LIKE AND SUPPORT THIS BLOG.
THANKS 4 UR LIKE AND SUPPORT THIS BLOG.

Busuk Dot Org

power by:

Romantis: Cinta magnet pikat pasangan

PEREMPUAN mudah tertarik kepada lelaki yang memberi perhatian, penghargaan dan penghormatan kepada mereka.

Bagaimana pula wanita memberi tafsiran mengenai cinta terhadap lelaki? Biarpun lelaki dan wanita diciptakan Allah dalam bentuk berbeza, hakikat cinta tidak mampu dinafikan sesiapa.

Renungi perkara berikut yang boleh mendorong seseorang itu untuk terpikat antara satu sama lain:

# Semua orang ada jodoh atau pasangan menanti yang biasanya tidak jauh daripada diri anda. Jarang seseorang itu bertemu dengan jodoh yang berada jauh darinya.

# Jodoh itu ketentuan Allah dan kita wajib berusaha. Doa, usaha yang betul dan bersungguh-sungguh disertai dengan tawakal, insyaAllah akan menemukan diri dengan pasangan.

# Ramai orang masih belum bertemu jodoh kerana mudah patah semangat. Teruskan usaha sehingga bertemu jodoh.

# Seimbangkan hidup dengan sempurna supaya diri menjadi seperti magnet yang menarik bakal pasangan kepada diri anda.

# Daya tarikan yang sebenar berpusat di hati yang murni. Berusahalah untuk mencuci hati daripada perasaan negatif.

# Untuk memudahkan orang menyayangi diri anda, bersihkan hati dengan menjaga ibadah, solat taubat, beristighfar, membaca al-Quran, memaafkan orang lain, meminta maaf, bersedekah dan berfikiran positif.

# Sayangi semua orang di sekitar anda dan anda akan menarik kasih sayang kepada anda. Jika anda membenci orang, ditakuti bakal pasangan akan membenci anda.

# Mereka yang sedang mencari pasangan harus sentiasa bersedia untuk bertemu dengan pasangannya pada bila-bila masa. Justeru, diri harus sentiasa menarik kerana tanggapan pertama adalah paling penting.

# Untuk lelaki, tarikan pertama ialah pakaiannya. Untuk perempuan, wajah dan bentuk badan menjadi tarikan pertama.

# Buka hati dan minda untuk menerima cinta. Cinta boleh berputik pada bila-bila masa. Cinta mudah datang kepada mereka yang sentiasa bersedia untuk menerima cinta.

# Cinta datang melalui mata lalu turun ke hati. Justeru, perhebatkan hubungan mata dengan memandang bakal pasangan dengan penuh kasih sayang.

# Hantarlah kasih sayang dan hasrat murni terhadap pasangan dengan gelombang fikiran secara berterusan hingga berjaya.

# Ramai yang terlepas peluang dan patah hati sebab lewat menyatakan hasrat kepada bakal pasangan.

# Tidak salah bagi wanita memulakan usaha perkenalan. Lelaki akan sentiasa berasa mereka yang memulakan perkenalan walaupun sebenarnya si wanita yang memulakannya.

# Berkomunikasi dengan mesra dan bersemangat menggunakan lidah, mata, hati serta bahasa badan. Elakkan bercakap sambil lewa atau kurang sopan pada bakal pasangan.

# Beri tumpuan pada minat dan perasaan pasangan. Elakkan sibuk memberi tumpuan kepada diri sendiri.

# Layan bakal pasangan dengan mesra seperti kawan lama walaupun baru berkenalan. Bentuk suasana keintiman dengan segera supaya si dia rasa selesa.

# Semakin mudah kita menceritakan hal peribadi yang munasabah kepada bakal pasangan, semakin mudah dia menceritakan hal dirinya kepada kita.

# Berdoa dan latih diri agar kita pandai mendampingi orang lain dan seronok untuk didampingi oleh orang lain.

# Kebanyakan lelaki mudah tertarik kepada perempuan yang ringkas, bersahaja, tidak materialistik, mudah berterima kasih dan reda dengan setiap pemberian lelaki berkenaan.

# Untuk lelaki, usah terlalu berjimat atau kedekut.

# Lelaki perlu belajar mengenal kerenah orang perempuan seperti perasaan, pemikiran, kehendak, keperluan, kesukaan dan kebenciannya.

# Elakkan memberi tumpuan pada kelemahan dan kesilapan kecil yang ada pada si dia. Jangan sesekali mengutuk atau memalukan bakal pasangan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Jangan Duk Tengok Ajer Yea !!!